logo


Κουρούμαλη Βαλεντίνα (ΠΕ19)

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-17

ΤΑΞΗ: Β’ ΓΕΛ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

1.Να γραφεί πρόγραμμα με χρήση της  δομής επανάληψης ΟΣΟ?ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ, και λογικό διάγραμμα που να υπολογίζει το άθροισμα S, το μέσο όρο mo και το γινόμενο P των άρτιων αριθμών από το 1 έως και το 100.

2.Να γραφεί πρόγραμμα με χρήση της  δομής επανάληψης ΟΣΟ?ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ και λογικό διάγραμμα, στον οποίο να διαβάζονται 10 ζευγάρια αριθμών α, β και να εμφανίζεται το άθροισμα του κάθε ζευγαριού και στο τέλος το συνολικό τους άθροισμα.






ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΙΟΥ – ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

 

ΤΑΞΗ: Α’ ΓΕΛ

ΜΑΘΗΜΑ: ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΕΦΑΡΜΟΓEΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΥΛΙΚΟ-ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Κεφάλαιο 1: Υλικό Υπολογιστών

  • 1.1, 1.2, 1.3 σελίδες: 9-16

Κεφάλαιο 2: Λογισμικό                                                                                        σελίδες: 21-25

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ?ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Κεφάλαιο 5: Κύκλος Ζωής Εφαρμογών                                                         σελίδες: 45-48

Κεφάλαιο 6: Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών

  • 6.2 σελίδες: 52-53    

Κεφάλαιο 7: Υλοποίηση Εφαρμογών σε

Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα                                         σελίδες: 55-70

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Κεφάλαιο 8: Δίκτυα Υπολογιστών                                                                   σελίδες: 75-79

Κεφάλαιο 9: Διαδίκτυο, Web 2.0 και Web X.0

  • 9.3 σελίδες: 84-86

Κεφάλαιο 11: Εισαγωγή στην HTML

  • 11.1 σελίδες: 94-97

 

ΤΑΞΗ: Β’ ΓΕΛ

ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ

2.1 (14-18)

2.2:

    2.2.1 (19-22)

    2.2.2 (22-23)

    2.2.5-2.2.7.4 (27-41)

    2.2.8 (43-46)

2.3:

    2.3.1 (55-61)

    2.3.2 (62-63)

3.3 (87-91)

 

ΤΑΞΗ: Γ’ ΓΕΛ

ΥΛΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΑΕΠΠ)

Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής     

  1.  Δομές  Δεδομένων  και  Αλγόριθμοι

3.2  Αλγόριθμοι  +  Δομές  Δεδομένων  =Προγράμματα

3.3  Πίνακες

3.4  Στοίβα

3.5  Ουρά

3.9  Άλλες  δομές  δεδομένων

   6.  Εισαγωγή  στον  προγραμματισμό

    6.3  Φυσικές  και  τεχνητές  γλώσσες.

6.4  Τεχνικές  σχεδίασης  προγραμμάτων.

6.4.1  Ιεραρχική  σχεδίαση  προγράμματος.

6.4.2  Τμηματικός  προγραμματισμός.

6.4.3  Δομημένος  προγραμματισμός.

6.7 Προγραμματιστικά  περιβάλλοντα.

   7.  Βασικά  στοιχεία  προγραμματισμού.

7.1 Το  αλφάβητο  της  ΓΛΩΣΣΑΣ.

7.2  Τύποι  δεδομένων.

7.3  Σταθερές.

7.4  Μεταβλητές.

7.5  Αριθμητικοί  τελεστές.

7.6  Συναρτήσεις.

7.7  Αριθμητικές  εκφράσεις.

7.8  Εντολή  εκχώρησης.

7.9  Εντολές  εισόδου-εξόδου.

7.10  Δομή  προγράμματος.

   8.  Επιλογή  και  επανάληψη  

8.1  Εντολές  Επιλογής

8.1.1  Εντολή  ΑΝ

8.2  Εντολές  επανάληψης

8.2.1  Εντολή  ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

8.2.2  Εντολή  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ

8.2.3  Εντολή  ΓΙΑ…ΑΠΟ…ΜΕΧΡΙ

  9.  Πίνακες       

9.1  Μονοδιάστατοι  πίνακες.

9.2  Πότε  πρέπει  να χρησιμοποιούνται  πίνακες.

9.3  Πολυδιάστατοι  πίνακες ΕΚΤΟΣ τις σελίδες 162 και 165 (τα προγράμματα σε Pascal).

9.4  Τυπικές  επεξεργασίες  πινάκων.

 10.  Υποπρογράμματα

  10.1  Τμηματικός  προγραμματισμός.

10.2  Χαρακτηριστικά  των  υποπρογραμμάτων.

10.3  Πλεονεκτήματα  του  τμηματικού  προγραμματισμού.

10.4  Παράμετροι.

10.5  Διαδικασίες  και  συναρτήσεις.

10.5.1 Ορισμός  και  κλήση  συναρτήσεων.

10.5.2 Ορισμός  και  κλήση  διαδικασιών.

10.5.3  Πραγματικές  και  τυπικές  παράμετροι.

10.6  Εμβέλεια  μεταβλητών  ? σταθερών

Καλή Επιτυχία!

 

 

 

Γ’ ΓΕΛ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10

 

Πρόγραμμα άσκησης 1ου φυλλαδίου εργασίας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ   ΟΥΡΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:
front, rear, i, number, item, Queue[10]
ΛΟΓΙΚΕΣ:
done
ΑΡΧΗ
front <– 0
rear <– 0
ΓΙΑ
i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΓΡΑΨΕ ?Δώστε ακέραιο αριθμό?
ΔΙΑΒΑΣΕ
number
ΚΑΛΕΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ (
Queue, number, front, rear, done)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ
i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
ΚΑΛΕΣΕ ΕΞΑΓΩΓΗ (
Queue, item, front, rear, done)
ΓΡΑΨΕ
item
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ
i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
ΓΡΑΨΕ ?Δώστε ακέραιο αριθμό?
ΔΙΑΒΑΣΕ
number
ΚΑΛΕΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ (
Queue, number, front, rear, done)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ
i ΑΠΟ front ΜΕΧΡΙ rear
ΓΡΑΨΕ
Queue[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Γ’ ΓΕΛ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣΧωρίς τίτλο

ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ Β’ ΓΕΛ

1.Στον πίνακα Α, να εισαχθούν από το πληκτρολόγιο οι  βαθμοί 30 μαθητών. Να εμφανιστεί ο μέσος όρος της βαθμολογίας.

ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1

 ΘΕΜΑ

Σε μία δημόσια δανειστική βιβλιοθήκη είναι εγγεγραμμένα 100 μέλη που δανείζονται βιβλία.

Να γραφεί πρόγραμμα που:

Δ1   α.  Για κάθε μέλος διαβάζει το επώνυμο και το φύλο του (Α για άνδρα και Γ για γυναίκα) και τα αποθηκεύει στους πίνακες ΜΕΛΗ και ΦΥΛΟ αντίστοιχα. Να γίνεται έλεγχος εγκυρότητας εισαγωγής του φύλου.

β.  Για κάθε μήνα ενός έτους διαβάζει το πλήθος των βιβλίων  που δανείστηκε κάθε μέλος και τα αποθηκεύει στον πίνακα δύο διαστάσεων ΒΙΒΛΙΑ.

Δ2    Για κάθε μέλος υπολογίζει τον συνολικό αριθμό των βιβλίων που δανείστηκε στο έτος και τα αποθηκεύει στον πίνακα SUM.

Δ3    α. Υπολογίζει τον συνολικό αριθμό των βιβλίων που δανείστηκαν οι άνδρες.

β. Υπολογίζει τον συνολικό αριθμό των βιβλίων που δανείστηκαν οι γυναίκες.

 

 

 

 

Καλά Χριστούγεννα & Ευτυχισμένο το 2016! Καλή Επιτυχία!

 Ασκήσεις σε πίνακες από θέματα πανελλαδικών:

2002 - ΘΕΜΑ 4

 

 

 

2003 - ΘΕΜΑ 4

 

2007 - ΘΕΜΑ 4

Άσκηση Στοίβας (click επάνω στην άσκηση για μεγέθυνση) :

άσκηση στοίβα

 

 

Αλγόριθμος ταξινόμησης με επιλογή (click επάνω στον αλγόριθμο για μεγέθυνση):

selection sort algorythm

 

ΥΛΗ 2015-2016

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΑΕΠΠ)

Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής     

Από το  βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»

2.  Βασικές  Έννοιες  Αλγορίθμων

2.1  Τι  είναι  αλγόριθμος.

2.3  Περιγραφή  και  αναπαράσταση  αλγορίθμων.

2.4 Βασικές  συνιστώσες/εντολές  ενός  αλγορίθμου.

2.4.1  Δομή  ακολουθίας.

2.4.2  Δομή  Επιλογής.

2.4.3  Διαδικασίες   πολλαπλών   επιλογών   (αφαιρείται   η   εντολή   πολλαπλής επιλογής   “Επίλεξε”)

2.4.4  Εμφωλευμένες  Διαδικασίες.

2.4.5  Δομή  Επανάληψης.

 

  1.  Δομές  Δεδομένων  και  Αλγόριθμοι

3.2  Αλγόριθμοι  +  Δομές  Δεδομένων  =Προγράμματα

3.3  Πίνακες

3.4  Στοίβα

3.5  Ουρά

3.6  Αναζήτηση

3.7  Ταξινόμηση

3.9  Άλλες  δομές  δεδομένων

 

 

  1.  Ανάλυση  Αλγορίθμων

5.1  Επίδοση  αλγορίθμων

               5.1.1  Χειρότερη  περίπτωση  ενός  αλγορίθμου

5.1.2  Μέγεθος      εισόδου  ενός  αλγορίθμου

5.1.3  Χρόνος  εκτέλεσης  προγράμματος  ενός  αλγορίθμου

5.1.4  Αποδοτικότητα  αλγορίθμων

5.3  Πολυπλοκότητα  αλγορίθμων

 

 

  1.  Εισαγωγή  στον  προγραμματισμό

6.3  Φυσικές  και  τεχνητές  γλώσσες.

6.4  Τεχνικές  σχεδίασης  προγραμμάτων.

6.4.1  Ιεραρχική  σχεδίαση  προγράμματος.

6.4.2  Τμηματικός  προγραμματισμός.

6.4.3  Δομημένος  προγραμματισμός.

6.7 Προγραμματιστικά  περιβάλλοντα.

 

 

  1.  Βασικά  στοιχεία  προγραμματισμού.

7.1 Το  αλφάβητο  της  ΓΛΩΣΣΑΣ.

7.2  Τύποι  δεδομένων.

7.3  Σταθερές.

7.4  Μεταβλητές.

7.5  Αριθμητικοί  τελεστές.

7.6  Συναρτήσεις.

7.7  Αριθμητικές  εκφράσεις.

7.8  Εντολή  εκχώρησης.

7.9  Εντολές  εισόδου-εξόδου.

7.10  Δομή  προγράμματος.

 

 

  1.  Επιλογή  και  επανάληψη

8.1  Εντολές  Επιλογής

8.1.1  Εντολή  ΑΝ

8.2  Εντολές  επανάληψης

8.2.1  Εντολή  ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

8.2.2  Εντολή  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ

8.2.3  Εντολή  ΓΙΑ…ΑΠΟ…ΜΕΧΡΙ

 

 

  1.  Πίνακες

9.1  Μονοδιάστατοι  πίνακες.

9.2  Πότε  πρέπει  να χρησιμοποιούνται  πίνακες.

9.3  Πολυδιάστατοι  πίνακες.

9.4  Τυπικές  επεξεργασίες  πινάκων.

 

 

  1.  Υποπρογράμματα

10.1  Τμηματικός  προγραμματισμός.

10.2  Χαρακτηριστικά  των  υποπρογραμμάτων.

10.3  Πλεονεκτήματα  του  τμηματικού  προγραμματισμού.

10.4  Παράμετροι.

10.5  Διαδικασίες  και  συναρτήσεις.

10.5.1 Ορισμός  και  κλήση  συναρτήσεων.

10.5.2 Ορισμός  και  κλήση  διαδικασιών.

10.5.3  Πραγματικές  και  τυπικές  παράμετροι.

10.6  Εμβέλεια  μεταβλητών  ? σταθερών